Αναζήτηση

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

Review της εφαρμογής How to Tie a Tie για το iPhone


Η γραβάτα για πολλούς είναι …τρόπος ζωής, για ακόμα περισσότερους όμως (με εμένα πρώτο-πρώτο) είναι “ντράβαλο” και το να την δέσω αποτελεί από μόνο του επιχείρηση τύπου Apollo 13! Δεν λέω, θαυμάζω τους ανθρώπους που μέσα σε 1’ έχουν δέσει τη γραβάτα τους, έχουν πιεί τον καφέ τους και παράλληλα έχουν στείλει και ένα e-mail, εγώ όμως ΔΕΝ ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Η λύση πάντα ήταν απλή, ζήταγα από την μητέρα μου ή τον πατέρα μου να τη δέσει και μετά να τη φορέσω “κολάρο” ή την έβαζα στην τσέπη και ζήταγα βοήθεια από τον πρώτο γραβατωμένο χαρτογιακά που θα συναντούσα.

Όλα αυτά αποτελούν παρελθόν από την ημέρα που ανακάλυψα την δωρεάν εφαρμογή How to Tie a Tie. Η εν λόγο εφαρμογή είναι ένας πλήρης οδηγός “γραβατοδεσίματος” που εξηγεί βήμα-βήμα και με την βοήθεια φωτογραφιών το πώς να δέσεις το λουρ…. εεεε, τη γραβάτα σου σε ελάχιστο χρόνο.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από την εφαρμογή επιλέγεις ανάμεσα από 12 διαφορετικούς κόμπους (εγώ μέχρι πρότινος νόμιζα ότι υπάρχει ένας universal και αυτό είναι όλο, ή μάλλον δύο, ο σωστός και ο λάθος) και σε κάθε έναν υπάρχει και η επεξήγηση σχετικά με την περίσταση στην οποία αυτός αρμόζει. Στην περιγραφή της εφαρμογής στο AppStore υπάρχει και η λίστα με τους διαθέσιμους κόμπους, δεν θα την παραθέσω όμως στο review μου μιας και …αν σας ενδιαφέρει η εφαρμογή αυτή, …πιθανότατα τώρα θα μάθατε και εσείς ότι δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να δέσεις μία γραβάτα.

Γενικά, η εφαρμογή αυτή μου έχει λύσει τα χέρια μία-δυο φορές που χρειάστηκε να δέσω μία γραβάτα, τολμώ όμως να πω πώς μπερδεύει λίγο λόγο του καθρέπτη που σου δείχνει το είδωλό σου ανεστραμμένο, άρα πιο εύκολο είναι να τη δέσεις ακουμπισμένη πάνω σε ένα γραφείο και μετά να την περάσεις στο λαιμό σου. Πλέων, το δέσιμο της γραβάτας αποτελεί και για εμάς τους …όχι-χαρτογιακάδες μία απλή υπόθεση.


Enjoy.


Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε:

Το site της εφαρμογής: http://artelplus.com/iphone/howtoknot.php


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου