Αναζήτηση

Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Review της εφαρμογής Dropbox για το iPhone



Όταν μπήκα στο στρατό μου λένε κατέβασε το Dropbox θα το χρειαστείς εκεί που πας (Doing) ρε παιδιά εγώ παίρνω οδοντόβουρτσες και κάλτσες και εσείς μου λέτε να κατεβάσω το Dropbox ?@#@? (α ρε φίλε, ο ένας κοιτάει τη δουλεία και ο άλλος πως θα επιβιώσει) τέσπα το κατέβασα λοιπόν γιατί ήταν must… Τώρα η αλήθεια είναι πως τους πρώτους μήνες το μόνο που δεν κοίταξα ήταν το Dropbox μου μιας και είχα άλλες έννοιες πάνω από το κεφάλι μου (ξέρεις τώρα, πώς να κάνω φάκελο πότε θα ξυριστώ, αν είναι ώρα φαγητού και τα κλασικά) όταν με το καλό το άνοιξα γινόταν της κολάσεως μέσα…. Έπρεπε να δω templates, προσφορές, specs τα πάντα σαν να ήμουν στο pc μου (με παραλλαγές τριγύρω), περίεργο το συναίσθημα δε λέω έχεις τα πράγματά σου παντού Αλλά παντού! Η ευχρηστία… Εκπληκτική ακόμα και με GPRS (εκπληκτικό για ελλάδα, ακόμα και αυτό) μπορούσα να δω Designs και templates. Βασικό μου πρόβλημα ότι δεν έβγαζε καλή ανάλυση όσο καλό αρχείο και να ήταν το αρχικό π.χ. αν ήταν 5mb ένα template και έπρεπε να zoom – άρω για να το δω ήταν από λίγο εώς πολύ αδύνατο… αλλά από ευχρηστία τα σπάει ότι ήθελα όντος μπορούσα να το βρω! Τα προβλήματα άρχισαν όταν βγήκα από το στρατό και το εγκατέστησα και στο κανονικό μου pc (ξέρεις τώρα χλίδα με το καφεδάκι μου (πολυτέλεια μεγάλη) μπορούσα και σε δυο 24άρες να δω ότι χρειαζόμουν) όπου κάποια στιγμή λέω
- ε τι να τα κάνω αυτά τα αρχεία (και κάνω ένα ασυναίσθητο Shift+Del ουπς), αυτό ήταν άρχισαν όλοι...

- μα καλά που πήγαν αυτά τα αρχεία αφού τα είχαμε στο Dropbox, σφύριζα ανέμελα και τα ρέστα, που να τους πω πως δεν είχα ιδέα πως αν σβήσω από το δικό μου pc κάτι φεύγουν όλα (ε αφού επανορθώσαμε τη ζημιά έμαθα)




Σε γενικές γραμμές αν δουλεύετε και έχετε εξωτερικούς συνεργάτες (όπως ήμουν εγώ εκείνη την εποχή θα το εκτιμήσετε, επίσης στις διακοπές στα ταξίδια κτρ. Θα σας βολέψει ιδιαίτερα και στο pc αλλά και στο iPhone.

Δεν του βρήκα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα εκτός του ότι στο iPhone δεν τα κατέβαζε, οπότε έπρεπε κάθε φορά που ήθελες να δεις κάτι π.χ. ένα set από φωτογραφίες κατέβαζε κάθε μία εκείνη την ώρα….. Αρκετά βαρετό (και ειδικά με GPRS)

Τέλος μόνο δύο φορές μου κράσαρε σε δύο μεγάλα αρχεία και ένα XL XXXL για την ακρίβεια!

Το site τους http://www.dropbox.com/


Και κάποια Screen Shots









Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου