Αναζήτηση

Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Review της εφαρμογής Twitter για το iPhone

“Ο Καλύτερος τρόπος για να ανακαλύψεις τι νέο υπάρχει στον κόσμο”· αυτό το σλόγκαν διαβάζει κανείς όταν επισκέπτεται το site του twitter. Το twitter είναι ένα δίκτυο πληροφοριών πραγματικού χρόνου που επιτρέπει στον κάθε χρήστη του να ανεβάσει την Χ-Ψ-Ω είδηση που θεωρεί σημαντική, είτε αυτό είναι ένας τυφώνας στο Miami, είτε το ότι έφαγε μπάμιες αντί για φασολάκια για μεσημεριανό.

Ασφαλώς, ένα τέτοιο δίκτυο δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τον κόσμο των iPhone Applications. Στις παρακάτω γραμμές λοιπόν, είναι η δική μου άποψη ως προς την εφαρμογή του twitter.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή πραγματικά με κάνει να νοιώθω ότι δεν στερούμε τίποτα σημαντικό που θα μου έδινε ένας υπολογιστής. Η λειτουργικότητες που έχει είναι παραπάνω από χρηστικές και με ελάχιστη εξοικείωση μπορείς να δεις ότι θέλεις αλλά και να ανεβάσεις τα δικά σου tweets εύκολα και γρήγορα από όπου και αν είσαι. Μέσα από την εφαρμογή έχεις ακόμα και την δυνατότητα να κάνεις εγγραφή νέου μέλους, κάτι που χαρίζει μία αυτονομία και ανεξαρτησία από την χρήση υπολογιστή στον χρήστη. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι απλά.

Στην αρχική σελίδα που εμφανίζεται ανοίγοντας την εφαρμογή βλέπω όλα τα tweets των χρηστών που ακολουθώ, τα οποία παρουσιάζονται σε μία λίστα από το νεότερο προς το παλαιότερο. Στα υπόλοιπα Tabs έχω τις απαντήσεις χρηστών στα tweets μου, τα μηνύματα μου, το εργαλείο αναζήτησης του twitter, καθώς επίσης και τις ρυθμίσεις του profile μου.

Όσων αφορά την χρηστικότητα που ανέφερα παραπάνω, τα δύο κύρια features που με έκαναν να αναφωνήσω “NiCe” είναι: Ο τρόπος για να ανανεώσω μία λίστα κάνοντας scroll προς τα επάνω ενώ βρίσκομαι στην κορυφή της λίστας και το ότι σέρνοντας το δάχτυλό μου κατά μήκος ενός tweet εμφανίζονται κουμπιά για να κάνω άμεσα Retweet (RT), να το προσθέσω στα αγαπημένα μου tweets, κ.ο.κ.

Συνοψίζοντας, δεν είδα κάποιο bug στην εφαρμογή που να με κάνει να ξενερώσω και, από ότι διάβασα, bug της προηγούμενης έκδοσης που έκαναν την εφαρμογή να crashάρει σε iPhone με παλαιότερο firmware έχουν ήδη εξαλείφει. Αν πάντως ασχολείσαι με το twitter και έχεις iPhone η εφαρμογή αυτή αναμφισβήτητα θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.


Enjoy


Για περισσότερες πληροφορίες δείτε επίσης:

Το site του Twitter: http://twitter.com/





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου