Αναζήτηση

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Review της εφαρμογής Fruit Ninja για το iPhone


Το σημερινό review το έστειλε ένας αναγνώστης και το βρήκα ιδιαιτέρα ευφάνταστο και έξυπνο. Σας το παραθέτω λοιπόν και ευχαριστώ τον φίλο-αναγνώστη για την συνεισφορά του στο blog.

Δεν έχω τπτ άλλο να πω Ιαααα…. Ναι κάπως έτσι είναι το παιχνίδι και στο multiplayer είναι ακαταμάχητο (βέβαια το δικό μου κινητό lag-άρει) και συνήθως χάνω στο multiplayer, αλλά τι σημασία έχει (στα στοιχήματα δε χάνω!!!!). Game play μαγευτικό απλά τσουλάς το δάχτυλο στην οθόνη

Θα μου πείτε τι βλακείες σας λέω… Όχι, έτσι είναι αλλά, είναι ποιο ενδιαφέρον από ότι διαβάζετε, ή μάλλον όχι ποιο ενδιαφέρον αλλά σίγουρα είναι κολλητικό (φανταστείτε ένα βράδυ δεν κοιμήθηκα γιατί απλά ξεχάστηκα). Ουσιαστικά το game έχει 3 modes, 1 κλασικό απλά κόβεις φρούτα (βέβαια αν σκάσει καμία βόμβα εκεί που δε τη περιμένεις, ακούς έναν άκρως εκνευριστικό ήχο και απλά κάνεις retry), αυτή τη στιγμή προσπαθώ να ξεκλειδώσω ένα σπαθάκι (αλλά αυτό δεν σας καίει και ιδιαίτερα). 2 mode zen mode, αυτό είναι το mode που μου ταιριάζει, εδώ αντίπαλός σου ο χρόνος (έχω κάνει 212 και το θεωρώ κατόρθωμα, βέβαια δεν τολμάω να μπω στο openfaint μη πέσω από το ωραίο συννεφάκι που βρίσκομαι), όλους τους φίλους τους έχω κατατροπώσει πάντως. Τελευταίο και καλύτερο mode είναι το multiplayer βαράς τα μπλε φρούτα γιατί τα κόκκινα είναι του αντιπάλου και βλέπεις ποιος είναι ο πραγματικός Ninja…. Όταν δε κολλάει πολύ το κινητό μου συνήθως είμαι το καλύτερο χελονονιντζάκι…

Σε γενικές γραμμές αυτό είναι το παιχνίδι, το review είναι μικρό γιατί δεν έχει πολλά να πεις, αλλά πολλά να κάνεις! Δεν συνιστώ να το παίξει κάποιος μόνος του θα το βαρεθεί, αλλά αν έχετε δύο iPhone στη παρέα απλά κατεβάστε το, μέσω του Game center απλά θα γουστάρετε τη ζωή σας!


….Enjoy


Για μία πιο ολοκληρωμένη ιδέα δείτε το βίντεο:




Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε:


Το site της εφαρμογής: http://www.fruitninja.com/

Το site της Apple:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου