Αναζήτηση

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Review της εφαρμογής Starbucks GR για το iPhone


“Σταρμπαξάκια” του κόσμου, βγήκε η εφαρμογή σας. Η εφαρμογή της αλυσίδας καταστημάτων Starbucks είναι το θέμα του σημερινού review που διαβάζετε στις γραμμές αυτές, μία εφαρμογή που, πριν την ανακαλύψω, ήξερα ήδη ότι την θέλω και θα μου είναι χρήσιμη.

Η ιδέα της εφαρμογής είναι να σε βοηθήσει να εντοπίσεις το κοντινότερο κατάστημα Starbucks σε σχέση με την θέση στην οποία βρίσκεσαι, προκειμένου να απολαύσεις το αγαπημένο σου ρόφημα. Είναι ασφαλώς δωρεάν μέσω του iTunes και για την χρήση της απαιτείται σύνδεση σε δίκτυο 3G ή Wi-Fi για να σου δείξει μία τοποθεσία που ανοίγεις για πρώτη φορά.

Στην πράξη λοιπόν, κατεβάζω την εφαρμογή και αμέσως μου εμφανίζεται η λίστα με τα καταστήματα Starbucks της Ελλάδας, με το κοντινότερο σε εμένα να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας και το πιο μακρινό στο τέλος της. Πατάω και εγώ το κοντινότερο κατάστημα σε εμένα και μου εμφανίζει τη διεύθυνση, το τηλέφωνο του καταστήματος καθώς επίσης και τις ώρες λειτουργίας του. Αν πατήσω πάνω στο τηλέφωνο, μου εμφανίζεται παράθυρο για να επιλέξω αν θέλω να καλέσω απευθείας από το iPhone μου, αν πατήσω όμως πάνω στη διεύθυνση, η εφαρμογή μου εμφανίζει χάρτη (Google Maps) με Pins στην τοποθεσία που βρίσκεται το εν λόγο κατάστημα αλλά και την τοποθεσία που βρίσκεται η αφεντιά μου τη δεδομένη αυτή στιγμή. Υπάρχει και η επιλογή του να σου εμφανίσει την διαδρομή που πρέπει να ακολουθήσεις για να φτάσεις στον επιθυμητό σου προορισμό προκειμένου να επιδοθείς στο άθλημα της “καφεδοποσίας” (κατά το οινοποσίας), η οποία ασφαλώς σε παραπέμπει στην εφαρμογή Maps, με ό,τι συνεπάγεται από θέματα ευκολίας και λειτουργικότητας που σου προσφέρει η εν λόγω εφαμογή.

Άλλο ένα feature της εφαρμογής Starbucks GR είναι το “My cards” όπου, μπορείς να βάλεις τα στοιχεία της κάρτας Starbucks που έχεις, έχοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα να ελέγξεις το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτας σου από οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι.

Συνοψίζοντας, η εφαρμογή αυτή είναι ό,τι χρειάζεται ο κάθε φίλος και πιστός οπαδός των Starbucks, που θέλει να βρίσκει εύκολα και γρήγορα το κοντινότερο μέρος όπου μπορεί να απολαύσει το ρόφημά του. Αν είσαστε και εσείς φίλοι των ροφημάτων με σήμα τη γοργόνα μέσα σε ένα πράσινο κύκλο, …πιστεύω ότι θα βρείτε την εφαρμογή αυτή τόσο εύχρηστη όσο τη βρήκα και εγώ.


Enjoy


Για περισσότερες πληροφορίες δείτε επίσης:

Το site του developer της εφαρμογής: http://www.appnoesis.com/


 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου